۳ ساعت پیش

نکات و دستور پخت ساندویچ گوشت رستورانی با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت ساندویچ گوشت رستورانی با طعم بسیار عالی

ساندویچ گوشت از جمله غذاهای متداول و محبوب در سطح جهانی است که با تنوع دستورالعمل‌ها و مواد اولیه مختلف تهیه می‌گردد. این غذای ساده و خوشمزه از محبوبیت بالایی در میان مردم سراسر دنیا برخوردار است. در ادامه، با آموزش جامع و گام به گام طرز تهیه ساندویچ گوشت در وبلاگ آموزشی مامان جون همراه شوید تا بتوانید این غذای لذیذ را به بهترین شکل ممکن در خانه آماده کنید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
گوشت فیله گوساله۴۰۰ گرم
پیاز۱ عدد بزرگ
قارچ۲۰۰ گرم
پنیر ورقه ای تستبه مقدار کافی
سس ورچستربه مقدار کافی
آب لیمو ترش تازه۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و پودر سیربه مقدار کافی
رزماری، پودر پیاز و پودر آویشنبه مقدار کافی
سیر۳ تا ۴ حبه

ساندویچ گوشت رستورانی با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه ساندویچ گوشت رستورانی، ابتدا گوشت را به قطعات مکعبی یکسان خرد می کنیم. سپس در یک قابلمه مناسب، روغن مایع را گرم می کنیم و گوشت را به آن اضافه می کنیم تا کاملاً سرخ شود. در ادامه، پیاز را خلالی خرد کرده و به گوشت اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

مرحله 2

پس از آن، رزماری، پودر پیاز، پودر آویشن، فلفل سیاه و پودر سیر را به گوشت اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا عطر ادویه ها آزاد شود. سپس سیر را به صورت کامل به گوشت اضافه می کنیم.

مرحله 3

حال، آب جوش را به گوشت اضافه کرده و درب قابلمه را می بندیم تا گوشت به مدت 2 تا 3 ساعت کاملاً پخته شود. پس از این زمان، گوشت را از آب خارج می کنیم و ریش ریش می کنیم.

مرحله 4

در این مرحله، قارچ را شسته، خشک کرده و به صورت ورقه ای خرد می کنیم. سپس در یک تابه، روغن مایع را گرم کرده و قارچ را به همراه آب لیمو ترش تفت می دهیم تا کاملاً سرخ شود. در ادامه، گوشت ریش شده را به قارچ اضافه می کنیم.

مرحله 5

توجه داشته باشید که گوشت را زیاد سرخ نکنید تا خشک نشود. سپس آب گوشت و سس ورچستر را به مخلوط اضافه کرده و تفت می دهیم. در پایان، فلفل سیاه و پنیر ورقه ای را به آن اضافه می کنیم.

مرحله 6

در نهایت، درون نان باگت، سس مخصوص، کاهو و گوجه فرنگی خرد شده را قرار داده و مخلوط گوشت را روی آن می ریزیم. ساندویچ گوشت را همراه با سس دلخواه و سیب زمینی سرخ شده سرو می کنیم.