۷ روز پیش

نکات و دستور پخت اسموتی بادام شکلات ساده با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت اسموتی بادام شکلات ساده با طعم بسیار عالی

اسموتی بادام شکلات یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و بین‌المللی است که با ترکیبی متنوع از مواد اولیه با ارزش غذایی بالا تهیه می‌شود. این نوشیدنی لذیذ و مقوی، علاوه بر طعم دلپذیرش، مزایای سلامتی فراوانی نیز دارد. برای آشنایی کامل با روش تهیه گام به گام اسموتی بادام شکلات، لطفاً به ادامه مطلب در وبلاگ آموزشی مامان جون مراجعه فرمایید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
موز۳ عدد
بادام۱۰ عدد
خرما۷ عدد
پودر کاکائو۱ قاشق غذاخوری
شیر۲ قاشق غذاخوری
یخ۵ قاشق غذاخوری
سس شکلات۲ قاشق غذاخوری

اسموتی بادام شکلات ساده با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه یک اسموتی بادام و شکلات لذیذ و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، ابتدا پوست موزها را جدا کرده و آنها را به صورت ورقه ای خرد می کنیم.

مرحله 2

سپس ورقه های موز را درون یک ظرف درب بسته قرار داده و به مدت 40 دقیقه در فریزر قرار می دهیم تا منجمد شوند. پس از آن، هسته خرماها را جدا کرده و همراه با موز منجمد شده، شیر، یخ، پودر کاکائو و بادام درون میکسر می ریزیم.

مرحله 3

محتویات میکسر را به خوبی مخلوط می کنیم تا یک پوره یکنواخت ایجاد شود. سپس لیوان سرومان را انتخاب کرده و لبه آن را با سس شکلات پوشش می دهیم و با بادام خرد شده تزیین می کنیم.

مرحله 4

در نهایت، مابقی سس شکلات را درون لیوان ریخته و اسموتی بادام را به آن اضافه می کنیم. برای تزیین نیز می توانید از بیسکویت، بادام و شکلات استفاده کنید. این اسموتی بادام و شکلات لذیذ را می توانید با اشتها میل کنید.