۱۵ روز پیش

نکات و دستور پخت میلک شیک توت فرنگی ساده به روش کافه ای

نکات و دستور پخت میلک شیک توت فرنگی ساده به روش کافه ای

میلک شیک توت فرنگی به عنوان یک نوشیدنی خوشمزه و محبوب بین المللی شناخته می‌شود که معمولاً در روزهای گرم تابستان سرو می‌گردد. این نوشیدنی خنک و لذیذ از ترکیب شیر و توت فرنگی تازه تهیه می‌شود و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. برای آشنایی با مراحل دقیق و کامل طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی به وبلاگ آموزشی مامان جون مراجعه کنید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
توت فرنگى۲ لیوان
شیر۲ لیوان
عسل یا شکر (اختیاری)۲ قاشق غذاخوری
بستنى وانیلى یا توت فرنگى۲ لیوان

میلک شیک توت فرنگی ساده به روش کافه ای

مرحله 1

برای تهیه یک میلک شیک توت فرنگی خوشمزه و سئو-دوستانه، ابتدا توت فرنگی ها را می شوییم و به صورت درشت خرد می کنیم. سپس، اسلایس های توت فرنگی را به مدت 2 تا 3 ساعت درون فریزر قرار می دهیم.

مرحله 2

منجمد کردن توت فرنگی ها باعث می شود که از یخ درون نوشیدنی استفاده نکنیم. پس از گذشت این زمان، توت فرنگی ها را از فریزر خارج کرده و به همراه شیر و بستنی توت فرنگی درون غذاساز یا میکسر می ریزیم.

مرحله 3

در صورت تمایل، عسل را به غذاساز اضافه کرده و سپس میکس می کنیم تا مواد کاملا ترکیب و یکدست شوند. در صورتی که زمان کافی برای منجمد کردن توت فرنگی ها نداشتیم، از چند قالب یخ استفاده می کنیم.

مرحله 4

در ادامه، دو لیوان مناسب برای سرو انتخاب می کنیم و به اندازه ای که گنجایش آن ها پر شود، از میلک شیک درون آن ها می ریزیم. سپس، به دلخواه میلک شیک را با اسکوپ بستنی و اسلایس توت فرنگی تزئین می کنیم. نوش جان