۲۰ روز پیش

نکات و دستور پخت هات داگ آمریکایی مخصوص با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت هات داگ آمریکایی مخصوص با طعم بسیار عالی

هات داگ یکی از غذاهای بسیار مطلوب و پرطرفدار در سطح بین المللی است که با دستورالعمل‌های متنوعی تهیه می‌شود. در این مقاله، آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه هات داگ آمریکایی را به صورت کاملا دقیق و جامع در اختیار خوانندگان محترم قرار خواهیم داد. با دنبال کردن این آموزش تصویری و گام به گام، می‌توانید یک هات داگ اصیل و خوشمزه در خانه خود آماده کنید. پیشاپیش امیدواریم که این آموزش مفید و کاربردی برای شما عزیزان باشد.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
نان باگت۳ عدد
هات داگ۳عدد
پنیر ورقه ای چدار۳عدد
پیاز متوسط۲ عدد
فلفل دلمه ای رنگی۲ عدد
گوجه فرنگی۵ عدد
فلفل فرمز، فلفل سیاه، آویشن، نمکبه مقدار کافی

هات داگ آمریکایی مخصوص با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه هات داگ آمریکایی خوشمزه، ابتدا یک تابه مناسب را روی حرارت قرار می دهیم و مقداری روغن درون آن می ریزیم. سپس کاور هات داگ ها را جدا کرده و آنها را درون تابه قرار می دهیم.

مرحله 2

هات داگ ها را به طور کامل سرخ می کنیم. پوست پیاز را جدا کرده و به صورت خلالی خرد می کنیم. پیاز خلالی را درون تابه بین هات داگ ها می ریزیم و تفت می دهیم تا طلایی شود.

مرحله 3

فلفل دلمه ای رنگی را می شوییم و به صورت نواری نازک خرد می کنیم. فلفل دلمه ای را درون تابه می ریزیم و تفت می دهیم تا بوی خامی آن از بین برود. پوست گوجه فرنگی را جدا می کنیم.

مرحله 4

هات داگ ها را از تابه خارج نکرده و اجازه می دهیم در کنار مواد بمانند تا به طور کامل سرخ شوند. گوجه را به تکه های کوچک تقسیم کرده و با استفاده از گوشتکوب برقی یا غذاساز پوره می کنیم.

مرحله 5

پوره گوجه فرنگی را به مخلوط پیاز اضافه می کنیم و نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز و آویشن را به آن اضافه کرده و تفت می دهیم تا پوره گوجه فرنگی سرخ شود و روغن بیندازد.

مرحله 6

نان باگت ها را از وسط برش زده و در فر ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۵ دقیقه قرار می دهیم تا تست شوند. سپس ورقه های پنیر چدار را درون نان باگت می گذاریم.

مرحله 7

در نهایت هات داگ را روی پنیر قرار داده و از مایه سس روی هات داگ ها می ریزیم. سپس با سس کچاب و سس خردل تزئین می کنیم و درون ظرف مورد نظر قرار داده و به همراه نوشابه سرو می کنیم. نوش جان