یک ماه پیش

نکات و دستور پخت قارچ برگر مخصوص رستورانی با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت قارچ برگر مخصوص رستورانی با طعم بسیار عالی

قارچ برگر یکی از انواع گسترده و پرطرفدار غذاهای فست فودی بین المللی محسوب می‌شود. این غذا با طیف گسترده‌ای از دستورالعمل‌ها و طعم‌های متنوع در سراسر جهان تهیه و میل می‌گردد. در این راستا، وبلاگ مامان جون آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قارچ برگر را به منظور آشنایی و راهنمایی دقیق علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. مخاطبان گرامی می‌توانند با مراجعه به این وبلاگ، از راهنمایی‌های تخصصی و جامع در خصوص تهیه این غذای خوشمزه و پرطرفدار بهره‌مند شوند.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
گوشت چرخ کرده۳۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
نمک۱ قاشق چایخوری
فلفل سیاه½ قاشق چایخوری
آرد سوخاری۱ قاشق غذاخوری
قارچ۲۰۰ گرم
پنیر گودا ورقه ای۲ عدد

قارچ برگر مخصوص رستورانی با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه قارچ برگر خوشمزه، ابتدا پیاز را با رنده ریز رنده می کنیم و آب اضافی آن را می گیریم. سپس گوشت چرخ کرده را با پیاز رنده شده، آرد سوخاری، نمک و فلفل سیاه در یک کاسه مناسب مخلوط می کنیم.

مرحله 2

مواد را با دست به خوبی مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. توجه داشته باشید که مایه قارچ برگر را نباید مانند کباب کوبیده خیلی ورز دهیم، زیرا باعث می شود در پایان همبرگرمان خشک شده و آبدار نباشد.

مرحله 3

پس از آماده شدن مایه همبرگر، آن را به دو قسمت مساوی تقسیم می کنیم و با همبرگر زن یا درب یک دبه بزرگ قالب می زنیم. سپس همبرگرها را بین دو لایه پلاستیک فریزر قرار داده و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار می دهیم تا منسجم شوند.

مرحله 4

در همین حین، قارچ ها را به صورت ورقه ای خرد می کنیم و در یک تابه با کره یا روغن، با حرارت متوسط رو به بالا تفت می دهیم تا آب نیندازند. برای حفظ رنگ سفید قارچ ها، می توانیم مقداری آب لیمو ترش نیز اضافه کنیم. پس از سرخ شدن قارچ ها، کمی نمک به آن ها اضافه می کنیم.

مرحله 5

سپس همبرگرها را از پلاستیک خارج کرده و در همان تابه سرخ می کنیم. پس از سرخ شدن یک سمت، آن ها را برمی گردانیم تا سمت دیگر نیز سرخ شود. در نهایت، همبرگرها را درون نان همبرگر قرار داده و قارچ، پنیر گودا، سس و سایر مخلفات دلخواه را به آن اضافه می کنیم.