۲ ماه پیش

نکات و دستور پخت سالاد آمریکایی به روش ساده و با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت سالاد آمریکایی به روش ساده و با طعم بسیار عالی

سالاد آمریکایی یکی از انواع محبوب و به شدت مشهور سالادهای بین المللی است که در فرهنگ غذایی آمریکایی ریشه دارد. این سالاد خوشمزه و متنوع به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌های پذیرایی و پیش‌غذا در میان مردم آمریکا و سایر نقاط جهان شناخته شده است. برای آشنایی کامل با طرز تهیه و اجزای تشکیل دهنده این سالاد خوشمزه، به وبلاگ آموزشی مامان جون مراجعه کنید تا مرحله به مرحله روش تهیه آن را بیاموزید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
کنسرو نخود فرنگی½ لیوان
هویج۴ عدد
سیب زمینی۴ عدد
خیارشور۱۰ عدد
سیر (اختیاری)۲ حبه
ماست½ لیوان
سس مایونز½ لیوان
کنسرو ذرتبه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

سالاد آمریکایی به روش ساده و با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه یک سالاد آمریکایی خوشمزه و سرشار از مواد مغذی، ابتدا باید پوست هویج ها و سیب زمینی ها را جدا کرده و آنها را در یک قابلمه مناسب قرار دهیم. سپس، به اندازه کافی آب به قابلمه اضافه کرده و روی حرارت متوسط قرار می دهیم.

مرحله 2

بعد از آن، اجازه می دهیم تا سیب زمینی و هویج به مدت 40 دقیقه در آب جوش بپزند تا کاملاً نرم و پخته شوند. پس از این مدت، آنها را از قابلمه خارج می کنیم.

مرحله 3

زمانی که هویج و سیب زمینی ها کاملاً خنک شدند، آنها را به همراه خیارشور به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و درون یک کاسه نسبتاً بزرگ می ریزیم. سپس، نخود فرنگی و ذرت را به مخلوط اضافه می کنیم.

مرحله 4

در ادامه، سیر را درون هاون له می کنیم و آن را به همراه ماست و سس مایونز به کاسه حاوی مواد سالاد اضافه می کنیم. مواد را به خوبی مخلوط می کنیم تا طعم ها با هم ترکیب شوند.

مرحله 5

در نهایت، کاسه را با سلفون یا درپوش می پوشانیم و به مدت 2 تا 3 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا طعم ها کاملاً با هم ترکیب شوند. پس از این مدت، سالاد را از یخچال خارج کرده و آماده سرو است.