۲ ماه پیش

نکات و دستور پخت شکلات کوکو استار به روش بازاری و طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت شکلات کوکو استار به روش بازاری و طعم بسیار عالی

شکلات کوکو استار از انواع شکلات های بسیار لذیذ و جذاب می باشد که برای پذیرایی در مجالس و محافل خاص بسیار مناسب است. این شکلات با ترکیب طعم های متنوع و طراحی زیبا، تجربه خوشمزه و خاطره انگیزی را برای میهمانان فراهم می کند. در ادامه، آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شکلات کوکو استار در وبلاگ آموزشی مامان جون ارائه شده است که می تواند راهنمای مفیدی برای علاقه مندان به تهیه این شکلات باشد.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
موز۲ عدد
بیسکویت پتی بور شکلاتی۱ بسته
پودر نارگیل۱ پیمانه
شکلات تخته ای۱۰۰ گرم
بادام هندی (اختیاری)به مقدار کافی

شکلات کوکو استار به روش بازاری و طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه شکلات کوکو استار خوشمزه، ابتدا موزها را در یک کاسه مناسب قرار داده و با پشت چنگال کاملاً له و پوره می کنیم. سپس بیسکویت شکلاتی را درون غذاساز ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله 2

زمانی که بیسکویت به صورت پودر درآمد، آن را همراه با پودر نارگیل به کاسه حاوی موز اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا خمیری منسجم به دست آید. سپس از خمیر به اندازه بزرگتر از گردو جدا کرده و به صورت دوک شکل می دهیم.

مرحله 3

خمیرهای فرم داده شده را درون سینی چیده و با کیسه فریزر می پوشانیم. سپس سینی را در یخچال قرار داده و اجازه می دهیم خمیر به مدت 30 دقیقه استراحت کند تا شکل خود را حفظ کند.

مرحله 4

در همین حین، شکلات تخته ای را خرد کرده و درون کاسه ای مناسب ریخته و روی حرارت بخار کتری بن ماری می کنیم تا کاملاً ذوب شود. پس از آن، کاسه را از روی کتری برداشته و اجازه می دهیم شکلات کمی خنک شود.

مرحله 5

پس از گذشت زمان استراحت خمیر، آنها را از یخچال خارج کرده و یکی یکی درون کاسه حاوی شکلات آب شده فرو برده تا سطح آنها را کاملاً پوشش دهد. سپس شکلات ها را روی توری قرار می دهیم.

مرحله 6

در نهایت، روی شکلات ها را با مغز بادام هندی تزیین کرده و اجازه می دهیم شکلات اضافی از آنها ریخته شود. زمانی که شکلات سفت شد، روی آنها را مجدداً با شکلات آب شده تزیین کرده و همراه با چای تازه دم سرو می کنیم.