۲ ماه پیش

نکات و دستور پخت املت قارچ به روش رستورانی و با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت املت قارچ به روش رستورانی و با طعم بسیار عالی

املت قارچ یکی از غذاهای سنتی و محبوب در آشپزی انگلیسی محسوب می شود. این غذا با ترکیب تخم مرغ و قارچ به همراه سایر افزودنی های متنوع تهیه می گردد. طرز تهیه این غذای لذیذ شامل مراحل مختلفی است که با دنبال کردن هر یک از آنها می توان یک املت قارچ خوشمزه و مطبوع را آماده نمود. در ادامه هرکدام از مراحل تهیه این غذای خوشمزه به تفصیل شرح داده خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید با دنبال کردن آموزش گام به گام، یک املت قارچ لذیذ را در منزل خود تهیه نمایید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
تخم مرغ۲ عدد
فلفل دلمه ای½ فلفل دلمه ای
قارچ۶ عدد متوسط
بکینگ پودر½ قاشق چایخوری
پنیر پیتزابه مقدار کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

املت قارچ به روش رستورانی و با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه املت قارچ خوشمزه، ابتدا قارچ را شسته و خشک کرده، سپس به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم. فلفل دلمه ای را نیز شسته و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله 2

سپس در یک تابه مناسب روی حرارت ملایم، مقداری روغن مایع ریخته و قارچ و فلفل دلمه ای را به آن اضافه می کنیم. حرارت را زیاد کرده تا قارچ آب نیندازد.

مرحله 3

زمانی که قارچ و فلفل دلمه ای کاملا سرخ شدند، حرارت را خاموش کرده و تخم مرغ ها را همراه با بکینگ پودر در یک کاسه مناسب مخلوط می کنیم.

مرحله 4

سپس مقداری روغن مایع در همان تابه ریخته و مخلوط قارچ و فلفل دلمه ای را به تخم مرغ اضافه می کنیم. مخلوط را به خوبی هم زده تا ترکیب و یکدست شود.

مرحله 5

در ادامه، مخلوط املت قارچ را در تابه ریخته و روی آن را با پنیر پیتزا پوشانده و درب تابه را می بندیم. زمانی که املت قارچ کاملا پخته شد و پنیر آب شد، حرارت را خاموش کرده و املت را در ظرف مورد نظر منتقل می کنیم.

مرحله 6

در نهایت، املت قارچ را همراه با خیارشور، گوجه فرنگی و نان تازه سرو می کنیم.