۲ ماه پیش

نکات و دستور پخت سالاد میوه به روش مجلسی و با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت سالاد میوه به روش مجلسی و با طعم بسیار عالی

سالاد میوه به عنوان یکی از انواع سالادهای رایج و محبوب در سطح بین المللی، از محبوبیت زیادی در میان مردم کشورهای خاورمیانه برخوردار است. این سالاد ساده و بدیع، به دلیل ترکیب طعم های مختلف میوه ها و نیز فواید تغذیه ای فراوان آنها، توانسته است طرفداران بسیاری را در این منطقه جذب نماید. در ادامه، وبلاگ آموزشی مامان جون راهنمای کاملی را برای آشنایی با نحوه تهیه و طرز تهیه این سالاد میوه لذیذ ارائه خواهد داد.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
انبه۱ عدد
موز۱ عدد
هلو۱ عدد
سیب۱ عدد
توت‌ فرنگی۱ عدد
شلیل۱ عدد
آب‌ لیمو ترش۱ عدد
شهد سیب۱ قاشق غذاخوری

سالاد میوه به روش مجلسی و با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه سالاد میوه خوشمزه و جذاب، ابتدا گوشت انبه را از پوست آن جدا کرده و به صورت مکعبی متوسط خرد می کنیم. سپس درون یک ظرف نسبتا بزرگی می ریزیم.

مرحله 2

پوست موز را جدا کرده و موز را به صورت ورقه ای از وسط برش زده و به صورت نیم دایره ای خرد می کنیم، سپس به کاسه می افزاییم. حالا شلیل را به همراه هلو و سیب به صورت مکعبی خرد کرده و به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله 3

توت فرنگی ها را شسته و درون کاسه قرار می دهیم. سپس آب لیمو ترش تازه را به همراه شهد سیب درون یک کاسه ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم، سپس به صورت پخش روی تکه های میوه می ریزیم.

مرحله 4

در نهایت سالاد میوه را با دو قاشق به خوبی مخلوط می کنیم تا تکه های میوه به طعم دهنده ها آغشته شوند. سپس کاسه را به مدت ۱ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا سالاد میوه خنک شود. نوش جان