۲ ماه پیش

نکات و دستور پخت پنکیک داچ بیبی به روش آلمانی با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت پنکیک داچ بیبی به روش آلمانی با طعم بسیار عالی

پنکیک داچ بیبی یکی از انواع صبحانه های لذیذ و پرطرفدار است که ریشه و اصالت آن به کشور آلمان بازمی گردد. این نوع پنکیک با رسپی های متنوعی تهیه می شود و طرفداران زیادی در میان علاقه مندان به صبحانه های خوشمزه و لوکس دارد. در ادامه، آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک داچ بیبی در وبلاگ آموزشی مامان جون ارائه شده است تا با جزئیات این دستور تهیه آشنا شوید و بتوانید این صبحانه لذیذ را در منزل خود آماده نمایید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
تخم مرغ۳ عدد
شیر⅔ پیمانه
آرد½ پیمانه
نمک¼ قاشق چایخوری
وانیل۱ قاشق چایخوری
کره۲ قاشق غذاخوری

پنکیک داچ بیبی به روش آلمانی با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه پنکیک داچ بیبی خوشمزه، ابتدا باید تخم مرغ و شیر را از یخچال خارج کرد و اجازه داد تا دمای آنها با دمای محیط هماهنگ شود. سپس، فر را با حرارت ۲۲۰ درجه سانتی گراد روشن کرد و اجازه داد تا کاملا گرم شود.

مرحله 2

بعد از آن، کره را درون قالب مورد نظر ریخت و قالب را در طبقه وسط فر قرار داد تا کره ذوب شود. در ادامه، تخم مرغ را درون یک کاسه مناسب ریخت و به همراه شیر و وانیل با همزن دستی به خوبی هم زد تا بافت تخم مرغ باز شده و مواد ترکیب شوند.

مرحله 3

سپس، آرد و نمک را درون کاسه الک کرده و به خوبی هم زد تا گلوله های آرد باز شوند. در ادامه، قالب را از فر خارج کرده و با سرعت العمل بالا مایه پنکیک را درون قالب ریخت و بلافاصله آن را درون فر قرار داد.

مرحله 4

پس از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، قالب را از فر خارج کرده و پنکیک را از قالب جدا کرد. در نهایت، اجازه داد تا پنکیک خنک شود و سپس آن را با کوکتل، گوجه فرنگی، قارچ سرخ شده و & 8230; سرو کرد. نوش جان!