۳ ماه پیش

نکات و دستور پخت شربت لیموناد به روش مجلسی و با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت شربت لیموناد به روش مجلسی و با طعم بسیار عالی

شربت لیموناد یک نوشیدنی محبوب و بین المللی است که به دلیل طعم لذیذ و خنک کنندگی آن، برای رفع تشنگی در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب و محبوب می باشد. این نوشیدنی دلپذیر، از ترکیب آب لیمو، شکر و آب تهیه می شود و به راحتی در منزل یا محیط های عمومی قابل تهیه است. شربت لیموناد علاوه بر طعم دلچسب، خواص مفید دیگری نیز دارد که سبب محبوبیت فراوان آن شده است. در ادامه، با مراجعه به این وبلاگ آموزشی، می توانید آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت لیموناد خوشمزه را مشاهده نمایید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
لیمو ترش تازه۳ عدد
شکر۴ قاشق غذاخوری
آب۷۰۰ میلی لیتر
پوست لیمو ترشبه مقدار کافی

شربت لیموناد به روش مجلسی و با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه شربت لیموناد خوشمزه و جذاب، ابتدا پوست لیموهای تازه را به صورت ریز رنده می کنیم و در یک ظرف مناسب قرار می دهیم. سپس شکر را به آن اضافه کرده و با قاشق به خوبی مخلوط می کنیم تا شکر با پوست لیمو کاملاً ادغام شود.

مرحله 2

این مخلوط پوست لیمو ترش و شکر را به مدت یک روز در یخچال نگه می داریم تا تلخی پوست لیمو کاهش یافته و رنگ آن شفاف شود. پس از این مدت، آب لیموهای ترش را گرفته و به مخلوط اضافه می کنیم.

مرحله 3

سپس آب را به مخلوط اضافه کرده و به خوبی هم می زنیم تا همه مواد با هم ترکیب شوند. در این مرحله، شربت را چشیده و در صورت نیاز، مقدار شکر یا آب لیمو را تنظیم می کنیم. در نهایت، شربت لیموناد را همراه با چند قالب یخ سرو می کنیم. لذت بردن از این نوشیدنی خنک و خوشمزه را تجربه کنید.