۳ ماه پیش

نکات و دستور پخت ساندویچ مرغ و پنیر رستورانی با طعم بسیار عالی

نکات و دستور پخت ساندویچ مرغ و پنیر رستورانی با طعم بسیار عالی

ساندویچ مرغ و پنیر یکی از انواع غذاهای ساده اما لذیذ و پرطرفداری است که با استفاده از رسپی‌های متنوع و خلاقانه قابل تهیه می‌باشد. این غذای عملی و دلپذیر، علاوه بر طعم بی‌نظیر، از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است و به همین دلیل به عنوان یک گزینه مناسب برای میان‌وعده‌ها یا وعده‌های اصلی غذایی محسوب می‌شود. در ادامه، با مراجعه به وبلاگ آموزشی معتبر، شما می‌توانید آموزش گام‌به‌گام و کامل طرز تهیه این ساندویچ خوشمزه را فرا بگیرید و در آشپزی خود به کار ببرید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
سینه مرغ۲۰۰ گرم
قارچ۵ عدد
پیاز۱ عدد
گوجه فرنگی۱ عدد
پنیر خامه ای۱ قاشق غذاخوری
کرهبه مقدار کافی
پودر سیر، پولبیبر و پودر پیازبه مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار کافی
نان لواش ماشینی۲ عدد

ساندویچ مرغ و پنیر رستورانی با طعم بسیار عالی

مرحله 1

برای تهیه یک ساندویچ مرغ و پنیر خوشمزه و سبک، ابتدا سینه مرغ را به صورت مکعبی خرد می کنیم. سپس در یک تابه با روغن مایع، سینه مرغ را با ادویه هایی مانند نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر سیر، پولبیبر و پودر پیاز تفت می دهیم تا کاملا پخته و سرخ شود.

مرحله 2

در مرحله بعد، پیاز را به صورت خلالی خرد کرده و در کره تفت می دهیم تا نرم و کاراملی شود. سپس قارچ را به صورت ورقه ای اضافه کرده و تفت می دهیم تا نرم و سرخ شود. در انتها پنیر خامه ای را به مخلوط اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم.

مرحله 3

برای مونتاژ ساندویچ، نان لواش را آماده کرده و نصف سینه های مرغ شده را روی آن می چینیم. سپس مقداری گوجه فرنگی و مخلوط پنیری را روی سینه مرغ می ریزیم. نان را لقمه کرده و ساندویچ دیگر را نیز آماده می کنیم.

مرحله 4

در نهایت، ساندویچ ها را در یک تابه گریل با حرارت متوسط قرار داده و با قرار دادن یک جسم سنگین روی آنها، هر دو طرف را گریل می کنیم تا طعم و بافت مطلوبی پیدا کنند. ساندویچ های مرغ و پنیر را همراه با سیب زمینی سرخ شده و سس دلخواه سرو می کنیم.